hemmaaaa

nån gång inatt kom vi hem från the TRIP to tallinn, däckade som en gris men nu är jag vaken igen!
jag tänkte göra ett riktigt FETT reseinlägg med bilder och videos eftersom det finns EN DEL på min kamera, rättare sagt 200 bilder och 28 videoklipp, men jag orkar inte styra upp än så vi kan börja smått


sagan om juha: juha var en mycket ensam man utan vänner, ibland brukade han fara till tallinn för att köpa horor och sprit. han satt ofta ensam i sin hytt och drack minttu. ibland bjöd in små barn på hans äckliga hytt, men dom flydde fältet när dom såg hans dator som fylld av porr. trots detta trodde juha att barnen var hans vänner. juha matti var en riktig karl han

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0