herrå

imorgonbitti typ JÄTTETIDIGT går bilen till estocolmo och sedan påbörjas en kryssning to tallin, haaahhhah kommer torska
jag är sämst på att packa och jag hatar mig själv för det. jag ser på tv och städar mitt rum och fikar istället, ALLT för att smita undan packningen, gahhhh

det enda jag har packat är...

MIN NYA TANDBORSTE! visst är den fräck? (som mamma skulle sagt)

hahah ps. nu när jag skådar min tandborste märker jag ju faktiskt att den ser precis ut som estlands flaggjävel! så HIMLA passande, nu vart jag glad och fick energi till att packa igen. ååhh min estlandsborste



men FIFÄÄN hejdå bloggen och önska mig lycka till i estland, jag ska INTE bli våldtagen och ramla över bord
KONICHIWA BITCHES

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha så kul lisa liden! :)

2009-03-03 @ 11:28:07
URL: http://lahanna.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0