jag har fastnat i rulltrappan GÖTE

alltså inte för att vara taskig mot gamlingar (dom är ju jättesöta osv osv osv) men ibland blir man ju bara så jävla LESS. alla över 70 år blir ju typ halvt handikappade och allmänt utvecklingsstörda. idag åkte jag rulltrappa nedåt och står bakom en gullig liten tant. men när tantjäveln klistrar fast gammkängorna och STANNAR längst ned i rulltrappan så var hon inte så jävla gullig länge. ba MEN TA ETT STEG FRAMÅåååÅT GRANDMA, RULLTRAPPAN TOG SLUT DÄR OM DU MÄRKTE DET! jag gled ba rätt på henne och stod där som om jag var på G att våldta henne i rumpan medans folket bakom mig bara kom rullandes närmare och närmare. jag var rädd att även JAG skulle bli dunkad i rumpan och att det till min fasa skulle bildas ett långt jävla doggystyle-tåg i rulltrappan


här gjorde jag ett montage på tanten och rulltrappan, idiot

Kommentarer
Postat av: ANNA

men gammlingar är så JÄVLA ÄCKLIGT!!!

jobbade på ett jävla ålderdomshem i två dagar, har fan men för livet

2009-03-24 @ 13:44:35
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0