L-E-S-S

ÅhhhHH fyfan både emma och lisa aka sweetmarybloggen är less på livet, sitter hemma i varsina sängar och HÄNGER LÄPP helt enkelt, pratar med varandra och gråter visuellt på msn. inge umeå open för det ORKAR vi inte, inge annat heller för den delen. jag skulle kunna sjukskriva mig från livet i några månader, BLÄÄ i SATAN. och NÄ vi är inte som jävla blondinbella som tycker att allt är så jävla OTROLIGT FANTASTISKT UNDERBART hela jävla tiden, man får faktiskt vara less och sur och DEPRIMERAD ibland, fyfan. nu ska jag bädda ner mig i sängen här på isbanegatan 1. se på serier och tycka synd om mig själv, och såklart tänka på min andra hälft som nog gör detsamma på BK4. hejdå TREVLIG HELG alla glada

passade på att ta en DAGENS OUTFITTA ikväll när jag skulle ut och övningsköra och hämta lillasyster, sådär FRÄSCH och sportig i min nya SKOLOUTFIT. jag skiter fan i att det är kallare än ICEAGE ute, jag vägrar ta på mig något obekvämt och snyggt

tröja och shorts från fittminervaskolan
sockar från ica
fula jävla crocs

Kommentarer
Postat av: Ludvig

Ralf Sjödin-outfit?

2009-03-28 @ 00:00:21

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0