LUDEEEEEEEEEEEEERRRRR

sämsta dagen ever... typ! nä men seriöst, på världens bästa lektion (L) vetenskapsteori (L) så skulle vi se film. men den var så DJURISKT jävla tråkig, så jag bestämde mig för att sitta och lägga pussel istället. hela klassen satt typ och gjorde annat. MEN HELT PLÖTSLIGT, som från ingenstans dyker världens bästa lärare - PETRA upp bakom ryggen på mig och bha  "jag tar med den där efter lektionen och lämnar den till lars": FUCKFACE, blev så arg att jag nästan kokade. fitta... vad var det bra för? VARFÖR vill hon bråka med mig? känner hon inte att jag är farligare än en puma? ska fan PISSA henne i ansiktet på nästa lektion. luder. hon smög sig fan på mig, jag ska fan smyga mig på henne någon gång.. vänta du bara! sen typ skrika henne i ansiktet. SKRATTAR BÄST SOM SKRATTAR SIST!!!! luder

fast tack vare min goda charm så fick jag tillbaka datorn av lars. lars är en bra man och rektor. hoppas han ger petra sparken

det var allt... för denna gång.... hejdå

Kommentarer
Postat av: ANNA

var lyckliga att ni fortfarande kan skriva skit om lärarna... jag råkade ju berätta om bloggen för fredrik, sen råkade jag säga det till britt också, så nu vågar man ju knappt säga att man är bajsnödig eller nåt....

2009-03-25 @ 22:16:43
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0