satan is alive

åHHH jävla skitdag! sover lite extra länge än vad jag fååår på morgonen, missar en lektion, tänker att jag tar en senare buss, försover mig lite till för det gör inget att jag missar nästa lektion för vi ser bara film. tänker att jag åker in efter lunch, tar det lugnt, har världens sämsta ALLT-dag, hår-dag osv (iof har jag aldrig en bra hårdag), ser för taskig ut och är trött. men jag är duktig och TAR MIG I KRAGEN, äter lunch och går till bussen i GOD TID. men DÅÅÅÅ, dåå!!!!!! DÅ jävlar ser jag hur bussen kommer gasandes mot hållplatsen typ 400 m bort, ofta jag ens skulle hunnit om jag löpte som usain bolt?? inte en chans i helvetet, ååhhhHHh finns det nåt jag hatar mer än ernst ernst kirchsteiger så är det fan idiotiska busschaufförer, antingen är dom otrevliga eller så är dom för sena eller för tidiga. kan ni bara inte KOMMA I TID nån jävla gång, LE och göra ert jobb! så för mig var det bara att traska hemåt igen, i den äckliga slasken. och det tar fan inte slut här. då kommer det en kärring som LÄTT är 80 år och kör bil förbi mig och skvääätter så slasken ba smattrar mig i ansiktet! okej nää så farligt kanske det inte var men det kändes ungefär som så, som en kniv i hjärtat, ett slag i ryggen. man sparkar liksom inte på dom som redan ligger ned! värt att jag ens steg upp och duschade, skulle fan fortsatt sova


bilden har ingenting med texten att göra. bara en jättegammal god bild som kanske kan få mig på humör igen, hejdå

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0