SCARFACE

imorse var jag hos tandläkaren, jag HATAR tandläkaren. eller näää, jag älskar typ tandläkaren nu i jämförelse med när jag var liten. då hade jag nämligen typ tillfällig adhd när jag besökte tandläkaren, både mamma och tandläkaren fick praktiskt taget HÅLLA FAST mig så jag inte gav någon stryk. jag hade panik, ba hyperventilerade och sprattlade som en liten korv. fick typ lugnande vid jävla enkla undersökningar. nu är jag dock COOLCAT och ba ligger och filosoferar under den satans slaktarlampan.
imorse var jag dock så jävla otaggad på tandläkaren att jag råkade försova mig, så jag bara drog på mig kläder, borstade tänderna och löööpte iväg. blev fan GRINFÄRDIG när jag kom fram och tog en titt i spegeln. det jag skådade var fruktansvärt. håret påminde om en estländsk horas och ögonen var uppsvällda. såg riktigt bakis ut. men det roligaste av allt var att jag hade så SCARFACE AV RANG, ni vet när man sover så hårt att man får kuddmärken i ansiktet. jag vet inte vad som hänt.. oftast har man väl lite kuddmärken på sidan bara, men NUUU, dom var typ 4 cm djupa och täckte hela ansiktet som en jävla mask. jag måste ju verkligen ha sovit med ansiktet RÄTT ned i kudden. måste ju ha drömt om att ta självmord eller nånting för ingen normal människa kväver väl sig själv i sömnen utan anledning. jag tyckte fan synd om tandläkaren som behövde ha mig som patient - ett riktigt monster. hon hämnades säkerliiiigen, för efter mitt besök var jag fan blodigare än dracula i käften


typ jag imorse

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0