SJUKA DRÖMMAR

på senaste har jag börjat drömma helt SJUKA drömmar, och inatt var inget undantag. jag drömde att jag och dr.svedberg först och främst RÅNADE en kiosk, men det enda vi stal var godis! sen så tror jag att vi stal en bil också, och jag skulle köra! vilket skämt. sen hux flux var vi i ett VATTENLAND och jag var kanonen som man kan vara i Mario Kart då man får vara raketen  om man ligger 151231231km efter alla andra. HELT GALET. sen skulle vi ta nattbussen hem och då vaknade jag

jag förstår inte vad som hänt med min hjärna, har typ blivit ännu mer crazy bara
KAA CHING



Kommentarer
Postat av: lissi

hahhahah cp! igårnatt drömde jag att jag snodde bilen och körde ensam och RATTFULL. körde från teg till ersboda, för att jag skulle PANTA BURKAR! skrattade ihjäl mig när jag vaknade

2009-03-28 @ 12:58:52
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/
Postat av: doktorn

hahahah, drömmen kansek bli verklighet en daaag

2009-03-28 @ 14:12:10

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0