sleeping beauty

att jag måste börja lägga mig tidigare är ju ett FAKTUM!! jag älskar ju fan att sova, men ändå är jag sämst på det, vad är dealen där liksom? jag kan inte bara somna som en normal människa en normal tid utan för lisa lidén är det dessa alternativ som finns:

1. somna med kläderna på (förra veckan somnade jag med kläderna på TRE gånger och i veckan har det hänt en gång)
2. somna aldrig/jättesent och få sammanlagt typ 3 timmars sömn innan skolan
3. sov jättelänge och missa livet

hur fan tar man sig ur den här SÖRJAN? blir galen



syskonkärlek och sömn, då och nu


detta var föriövrigt min bästa sömn på hundra år, jag och emelie var i göteborg och hälsade på hennes mormor. hade varit iväg på ett 18årskalas och efter det så sov vi konstant i 17 timmar i en dubbelsäng tillsammans, åhh så SKÖNT

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0