söndagshelvete

alltså söndag, behöver jag säga mer?
jag är så jävla ARG också, är det nödvändigt att ställa FRAM klockan en hel timme? det borde vara förbjudet. snacka om att förlora tid av sitt liv. man borde bara få ställa TILLBAKA klockan, helst några timmar om dagen!!
idag vaknade jag först 6 på morgonen och SVETTADES SOM EN STUCKEN GRIS, hade såklart somnat med datorn och kläderna på IGEEEN. trodde att jag hade feber men somnade om igen också sov jag till typ HALV 4 av att hanna ringde, hon körde bil förbi och då fick hon komma och hälsa på. STACKARS hanna säger jag bara. familjen är helt DANK, jag sitter äcklig i mjukiskläder nyvaken och najs, mamma ligger fortfarande i sängen, pappa ligger i FOSTERSTÄLLNING på köksgolvet? varför frågar jag? "jag eeee tröööööööötttt....." hahahah störd. så nu har jag och hanna slängt oss i min säng med fika, jävligt skönt. juice, rostade mackor, bullar, ballerina choko, tom&jerry kex och ostkrokar


Kommentarer
Postat av: Ryd

ställa om klockan är ju sämst. jag somnade fan 6 inatt

2009-03-29 @ 17:48:20
Postat av: and

klockan suger, jag vill leva ett liv utan tid

2009-03-29 @ 17:50:37
Postat av: ems

jag hatar fan TID. blir helt cp

sov till elva och så var klockan TOLV. förstör min dag

2009-03-29 @ 17:57:49
Postat av: ola rydfjell

dagarna förstör mitt liv

2009-03-29 @ 18:17:06
Postat av: Anonym

saru?

2009-03-29 @ 22:53:55
Postat av: bög

men durå

2009-03-30 @ 14:59:09

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0