T9

jag skrev nyss sms till emma och upptäckte en rolig sak. jag skrev något i stil med "vi skulle göra upp" (och nää jag har inte varit i slagsmål) men då när jag skulle skriva GÖRA, så är det första alternativet HORA och inte GÖRA. suck, man märker ju vilka ord som används mest av mig.

när jag ändå skriver om mobiler så kan jag ju passa på att göra en lista på alla konstiga ord man kan skriva med T9:
hamas
arafat, saddam, hitler, stalin, lenin, bush
självmordsbombare
massförstörelsevapen, men inte finns världsfred hahah (typ en KRIGARE som har skrivit T9ordboken helt enkelt)
negerhora
negerjakt (ahhahah förlåt men det låter bara så jävla GROOOOVT)
dubbelfitta
spädbarnsdödare
trippelknark
knarkhicka
snusballe
hästkista finns istället för gästlista

så jälva konstiga ord, ofta typ SPÄDBARNSDÖDARE finns som förstahandsval men INTE fan finns ens APELSIN eller LINNEA, får typ damp


dumma jävla mobil

Kommentarer
Postat av: Ola

det är ju du som har lagt in alla dom där orden lisa...

2009-03-22 @ 12:56:26
Postat av: emser och felle

jag har

negerkaka

negeranka

negeralternativ

negerkatt

negerkarl

negeragera

negerinternet

negeransedd

negerantagonist



sjukt

2009-03-22 @ 20:26:48
Postat av: Ole

ganska rasistiskt att ni ska sätta neger framför alla ord. provade negerkuk, det fanns inte :/

2009-03-22 @ 21:50:05

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0