TALLINN

tallinn var ett skämt ungefär, hhhaha vilken jävla RESA, gråter och skrattar bara jag tänker på den
  • var typ inne i landet på chansning eftersom vi inte hade giltiga id-handlingar, kriminella
  • alla estlänningar var ASotrevliga, speciellt TARJA, eller mannen som SKREK mig rätt i ansiktet när vi var på supermarket, bara för att jag typ gick lite ivägen för honom, bög
  • maten smakade skit, speciellt TARJAS tuna pizza eller hamburgaren som smakade råtta
  • vi träffade sjuka människor; bla argsinta jävla richard kanon, TARJA, juha matti osv
  • på båten var det "carribbean nights" tema, vaknade fan till karibisk musik också var det minusgrader i hyttjäveln
  • anton kexxade (kräktes) så mycket att det blev stopp i toan och lenne kexxade tills han däckade, ITS EJ OKEJ
  • jag införde en ny betydelse av att kexa
  • peter fann sitt ursprung på banankompaniet
  • andreas tappade bort börs, kort, pengar och en tröja. "vad har du gjort idag?" "haha, jag tänkte packa upp min grejor men det gick inge bra, hade typ inget kvar" och det var ju verkligen dagens sanning
  • och sist men inte minst "VAR E MIN PAJ?"
här kommer ett urval av bilder, från början till sluuuut



OVAN har ni min grispose som jag skulle köra på alla bilder

här är vi grymt snygga, framförallt jag som ser grovt utvecklingsstörd ut. undra vad vi tittar på? tror det var när vi såg lenne stå och pissa från däck..




här är omtalade JUHA MATTI. när jag skulle dansa jävel med juha sa han (på sin finlandssvenska dialekt) att "hellre tar jak dej på rompan" också grabbade han utan vidare förvarning, och när vi hade sett den vackra utsikten över däck så sa han att "do är schå fin när do böjer dej frammoottt"

som GRÄDDEN PÅ MOSET la jag ihop massa häftiga videoklipp till en enda sweet film som ni kan njuta av! GENIALISKT LISA, GENIALISKT


mer bilder OSV finns på helenas blogg
och en hejdundrans sammanfattning av resan finns på roberts blogg

NU SKA JAG SOVA, tack för mig, jag är fan ett mästerverk

Kommentarer
Postat av: Tarja

hahahahaa. andningspaus. hahahahha



upptäckte sen att vi (DU) stavat tallin med två n???? hahaha

2009-03-07 @ 13:38:33
URL: http://hforsgren.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0