tjena hey och jag kan lova dig

nää fan nu måste jag rycka upp mig, typ vara lite mer aktiv på bloggen, tycker synd om lisa :( idag fick jag åka in till skolan fast jag var LEDIG, fittttttoor. jävla PA100, kan det inte bara vara över?? nej men det var inte så farligt egentligen, döden att visa sig på skolan när man är ledig bara, som att man inte har ett liv. OCH JAG HAR ETT LIV.

ska dra på ica och köpa garn så jag kan sticka en PUNG till anden, ja ni läste rätt. men om ni tror att jag ska sticka ett könsorgan tror ni FEL, jag ska göra en pung som man kan lägga pengar i (fast det ska inte ligga pengar där.. utan typ en telefon) SMELL YA fuckfaces

ps så åt jag kebabtallrik till middag... AAAAAA sweet mary mother of fuck that was good. bara lisa som uppskattar det lika mycket som mig.. hon förstår mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är fan den snällaste s06b:aren. :)

2009-03-17 @ 23:02:51
Postat av: lissi

imorgon vill jag ha kebabtallrik till frukost, lunch, mellis, middag och kvällsfika

2009-03-17 @ 23:08:28
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/
Postat av: andréas

och eftersom att du och lisa lidén är som Piff&Puff så betyder ju självklart det att hon är lika snäll

2009-03-17 @ 23:12:10
Postat av: andréas igen

Den första kommentaren är från mig. Glömde skriva namn SORRY

2009-03-17 @ 23:13:32

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0