PMS

alltså BÖGDAG!!!!!!!!!!!!!!!! tisdagar är ju som sagt min LEDIGA dag, men förra tisdagen hade vi PA seminarium så jag fick looov att fara in till skolan. och idag skulle vi också ha det, fick dock sovmorgon men ändå var jag så JÄVLA ambitiös och tog mig i kragen och pallrade mig såklart till skolan. då sitter jag på bussen in också ringer bella och säger att SEMINARIEHELVETET ÄR INSTÄLLT. jag var seriöst på väg att slå sönder rutan med mina baaaara knogar, och hoppa ur dubbeldäckssatan för att få slut på lidandet. kul lisa, kul. inte så jävla konstigt att du inte är den bästa på att orka fara till skolan när sånt här ALLTID ska hända varje gång du faktiskt tar dig i kragen. det är ju som att bli spottad i ansiktet och ba HAHA du suger verkligen, get a room, get a life, klipp dig, lär dig leva fucking satans åHHHHHH

sämst nr 2: när jag kommer in till stan och träffar bella och hanna så har jag GLÖMT BÖRSEN HEMMA

sämst nr 3: när jag går till emma och går upp på uppfarten så HALKAR JAG IHJÄL MIG och slår mig så mycket, så när jag typ kryyyper in genom ytterdörren och ropar ledsamt efter emma, så kommer hon springandes och bara av att se hennes ansikte så brister jag typ ut i gråt, TA HAND OM MIIIIG, så jag får godis


jag är typ lika LESS som dawson idag

Kommentarer
Postat av: ankan

stackars liten

2009-03-24 @ 23:51:19
Postat av: Johanna

haha klantarsel ;)

2009-03-25 @ 16:01:20
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0