I'M AN OUTLAW NIGGA

alltså mitt liv suger monsterkuk, men samtidigt kan jag inte sluta skratta åt mig själv för att jag är så JÄVLA MISSLYCKAD
som alla ni hängivna bloggläsare kanske redan vet har ju jag, idioten själv, åkt dit för fortkörning, trots att jag inte ens har ett KÖRKORT än, förklaringen till detta skyller jag på mina handledare och körlärare som inte har lärt mig nåt jävla mellanläge. antingen går det i snigelfart eller så går det i ljusets hastighet, och tyvärr råkade KAMERAN SMISKA MIG just den där gången då jag gäääsade på lite för mycket. och idag kom avhandlingen, typ ett HÄFTE på 15 sidor utredning osv. och såklart FOTOT. jag fullkomligen SKRATTAR ihjäl mig. fick lov att printa bilderna och skicka till linnea och såklart ringer hon till mig och skrattar så hon grååååter, det fanns inget stopp. så jävla roliga bilder. jag är ju verkligen inte fotogenisk NÅNSTANS, och det värsta är att jag trots allt ser så jävla COOL ut, som att jag har kört bil sen dagen då barnmorskan FÖRLÖSTE mig.
jag hade så gärna velat lägga ut bilderna här på sweetmarybloggen men vafan, får man ens LET 'EM LOOSE? aja ni får fan leka med tanken lite, skrattar iaf ihjäl mig, årets jävla stolpskott, jag ska fan ALDRIG ta körkort för jag är så jävla värdelös


Kommentarer
Postat av: rova

vafan stod det i alla papper?

2009-03-30 @ 20:33:41
Postat av: tarja

jag vill se bilderna!!!!!

2009-03-31 @ 09:39:21
URL: http://hforsgren.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0