het, händig och handikappad

ergonomilektionerna är alltid lika spännande, man vet verkligen aldrig vad gamle RAFFE har planerat för oss
idag fick vi testa leka handikappade, såhär kul hade vi


måste säga att jag var jävligt FOTOGENISK på den sista bilden, jag liksom framhäver mitt ihopsmälta hals-huvud :):))))

det var fan jävligt roligt, och det fanns många fiffiga grejer och uppfinningar man kunde leka med. tex robotsängar, krokiga skedar och sugrörshållare, även ett helt jävla bärbart toa-bås, hur praktiskt är inte det på en skala liksom?? skulle ändå kunna tänka mig att sitta i rullstol faktiskt

Kommentarer
Postat av: andréas

nämen jag tycker du var AS fotogenisk. Allt klär ju en skönhet eller vad dom nu säger.

2009-03-11 @ 23:53:20
Postat av: tarja

håller med andreas, du passar verkligen i att vara handikappad

2009-03-12 @ 00:46:02
URL: http://hforsgren.blogg.se/
Postat av: ANNA

hahah sista bilden är riktigt underbar alltså

2009-03-12 @ 10:22:39
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/
Postat av: fillefjonk

Detta var inte lika hett som Minervas korridorer idag, en viss man i klassen låg och myste, pratade och gjorde annat med en yngre dam! flickorna på minerva lever farligt, grrraor

2009-03-12 @ 17:19:01

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0