"stina stinka"

hahahahah stina har gjort det igen! dvs få mig att skratta gott. emelie är här och stinsen kommer in på mitt rum som vanligt och ska prata sönder mina kompisar. hon är en jävel på att prata precis som jag, men hon är kungen på att prata om saker som ingen bryr sig om - typ vilka vinterskor hon valde att ha med sig till daniels stuga på sportlovet, ba YÄÄ, och sen upprepar det hon sagt fast i 4 olika versioner. som tur var vet jag hur jag ska handskas med NA
"men stina håll käften du pratar ju fan IHJÄL oss"
"meen.... åh du är så.. ful när du är sur!!!! och du... är... fan, jämt ful" går ut från rummet

förlåt stinsen, jag vet att du läser den här bloggen slaviskt men du är ju bara så jävla rolig ibland
och nä jag tänker inte sluta skriva om dig även om du klagar hos mamma HEHHEH

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0