sugen på korv

idag har jag jobbat i backen och det har fan varit en dag med blandade känslor! man stöter på så många olika slags människor att jag får fan nervsammanbrott

kom in en kille som hade problem med sin bräda så jag var SNÄLL och ställde mig och skruvade och monterade om hela bindningen i typ 20 min. sen ba "sådärja! hoppas det funkar nu!" och sen svarade den otacksamma jäveln bara "mmmmm" också gick han! hahah! jävla fitta kan du inte ens säga TACK för hjälpen?? hade lust att skrika rätt ut ba DET DÄR BLIR 150 SPÄNN JÄVLA RÖVNYLLE men jag tyglade min tunga. han var verkligen en fjärt ej värd att fisa

jag blev dock glad igen när jag gick på toa (hahahh) för då är det as-lyhört också hör jag från toan brevid en liten pojke och hans pappa.
pojken: "jag kan inteee...."
pappan: "men du sa ju att du behövde bajsa?"
pojken: "men jag kan inte....."
pappan: "men william.. sa du att du behövde bajsa för att du var bajsnödig eller för att du ville ha korv?"
pojken: "för att jag ville ha koooooojv...."


Kommentarer
Postat av: Daniel

hehehe vad gulligt! ;)

2009-03-02 @ 17:17:22
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0