vindhelvete

alltså vafan inget illa menat mot vädret men JAG HATAR FAN VÄDRET. FYY fan
vädret är fan som en fin fin glänsande bil med en pedofil i, man blir så jävla lurad! ba "KOM IN I DEN HÄR FINA FINA GLÄNSANDE BILEN, JAG HAR GODIS HÄRINNE" ba JIHAAW okej då!! men sen när man kommer in så blir man våldtagen i rumpan. och PRECIS så är det med vädret också. ba "KOM UT TILL MIG DET ÄR SÅ SOLIGT OCH VARMT, KOM UT LISA, KOM" ba JIHAAW okej då!! men sen när man kommer ut så är det fan STORM ute och man blir typ bokstavligt talat VÅLDTAGEN av vinden.
alltså jackan strulade, luvan flög runt och smiskade mig i ansiktet, håret skenade så jag blev blind, in i ögonen, in i näsan, i munnen, i naveln ja vad fan vet jag. mp3-sladdarna trasslade och flög runt som en jävla SNAKE i luften. skulle hämta posten och tidningarna ba FLADDRADE, flög iväg, papercuttande mig lite. nycklarna fastnade i väskan, omöjligt att få upp, försökte tillslut låsa upp dörrjäveln samtidigt som jag skulle hålla koll på mina svajande LEMMAR, flygande tidningar, jobbigt satans hår och trasslande sladdar, jag fick FAN PANIK!!!! så jävla IRRITERANDE. slängde mig typ på hallgolvet när jag kom in och grät i fosterställning


sarah jessica parker vet fan hur det känns

Kommentarer
Postat av: andréas

jag älskar fan fosterställningen

2009-03-31 @ 19:53:15
URL: http://dyssesomfan.blogg.se/
Postat av: madde

haha klockren bild :)

2009-04-01 @ 12:51:51
URL: http://livlig.blogg.se/
Postat av: Anonym

som jag skulle hålla koll på mina svajande LEMMAR....DUDE!

2009-04-02 @ 00:23:24

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0