weekend

i helgen har jag jobbat i backen, och helvete vad folk det var igår. jag hann inte ens sitta ned i FEM minuter på fyra timmar, var så jävla smockat och alla var som tokiga, gahh varför får människor adhd när det är trångt? var helt slut igårväll och somnade gott med chili cheezdoodles (nya och asgoda!!) i min famn

nu ska jag och papsen fara och hämta pizzoooor, och sen ska jag emil och martina o hälsa på lilla bäbis-sammy, emil har ju blivit moooorbrrrrooooor awwww. jag vill också ha en bäbis, ska fan bli gravid och ung MUSHA tror jag


lekte med frida lite efter stängning

Kommentarer
Postat av: Ola Rydfjell

Chili cheez doodles är fan the stuff! som typ chili och chees doodlez i en och samma doodle. awesome

2009-03-02 @ 17:43:47

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0