dagens funderingar

idag har jag tänkt på lite saker:

1) kollade i ett reklamblad från stadium där dom visade lite olika sovsäckar; varma sovsäckar, kalla sovsäckar, lätta sovsäckar, feta sovsäckar, sovsäckar av bice, sovsäckar av dun osv osv. varav en som det stod var en DAM-SOVSÄCK. sååå, bara en snabb liten fråga men vad FAN är det för skillnad på en dam-sovsäck och en helt jävla vanlig?? hahahaha, typ att det är större utrymme för röven eller? för isåfall hade jag fan behövt en dam-sovsäck på höga kusten, jag fick ju fan klaustrofobi i min, jag kunde förihelvette inte RÖRA MIG!!!! och emma bara skrattade, jävla kompis. måste nog gå på stadium och shoppa en dam-sovsäck inför näsa resa (som föriövrigt ALDRIG kommer att ske men ändå)

2) vad FAN är det för fel på 99% av världens busschaufförer?? idag fullkomligt SKREK busschaffören ut i HÖGTALARNA ba "SCHLUUUT ÅÅÅ LEK MED STOPPKNAPPARNA!!!!!!!!!" ba MEN FÖRLÅT DÅ RÖVNYLLE, jag hade tydligen av en jävligt konstig anledning fått för mig att man skulle använda sig av dom om man skulle KLIVA AV??? förlåt, förlåt, ska inte upprepas.. idiot! så då skrek jag tillbaka "JAMEN VI SKA JU AV!!!!!!!!" då kunde han inte kontra den äckliga byrackan


sådärja! där kom dagens små tankar. hoppas ni har svaren, för jag är fan hjärndöd

Kommentarer
Postat av: ANNA

haha var glad att han använde högtalarna i alla fall... det tillhör ju inte det vanliga. dom brukar ju bara vinkla bak huvudet och typ göra ett avgrundvrål....



men det bästa som finns här fan att skrika tillbaka!!!!!!!

2009-05-19 @ 22:44:58
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0