dagens i-landsproblem

jag har så jävla lite utrymme på min dator och så jävla mycket musik i i-tunes, så jag tänkte att det var HÖG tid för en rensning. jag har så GROVT mycket skit som jag ALDRIG lyssnar på, men då kommer problemet: det är fan omöjligt att radera. man tänker alltid ba men jag kanske vill lyssna på det NÅååÅN gång? ba NÄ fittnylle du kommer aldrig göra det, fattar du det? ibland undrar man ju hur hjärndöd man egentligen är

om jag skulle spela igenom alla låtar i i-tunes skulle musiken spela i en vecka i sträck, det är ju äckligt. nu ska jag rensa tills jag kexxar


dagens låt blir iaf en härliiii mashup med dido "here with me" och kanye west "say you will"
 


Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0