JIHAW COWBOY

dagens PLUS:
att jag fortfarande skrattar sen gårdagen. det var så jävla roligt på big comedy att jag trodde jag skulle kexxa, blev typ illamående. vi skrattade tills vi grät.
det roligaste var fan hur jävla groteska alla är,  alla pratade om fittor, upptryckta saker i röven, småbarn och idioter. jag kan inte säga vem som var roligast, alla var så jävla FAAAN-tastiska och helt cp. jag ska fan sälja min kropp till big comedy.
sen var jag så jävla SLUT att jag däckade i bilen hem, och vaknade av att alla garvade. emma och felix hade tydligen suttit jättelänge och försökt trycka upp godis i munnen på mig, ofta jag märker det liksom..

dagens MINUS:
att jag är så JÄVLA ENSAM. det var igår som jag kom på hur ensam jag är, jag lyckades fan bli FEMTE HJULET så jävla hårt. emma hade med sig flexan och emmas syster hade med sig viktor. JAMEN JO DET VAR JU PERFEKT, just perfekt. visst ska jag inte klaga för vi hade ju sjuhelvetes roligt allihopa men jag kunde ju inte mer än KÄNNA att det saknades NÅNTING, typ ett LIV. petra jävla mede skämtade tillochmed om singlar igårkväll, fuck you! jag är Zå enZAm. och det är ju inte precis så att det hela inte blir till ett JÄVLA FAKTUM när jag sitter här helt ensam eftersom min familj hatar mig och är borta. sitter i skruttiga kläder och fryser röven av mig i soffan med en filt, en uppäten chipspåse, popcornkärnor, en tom burk fanta och ser på färjan 2, det enda roliga på tv dvs. har inte ätit någon middag eftersom jag inte hittar något gott, och även OM jag hittade något så skulle jag aldrig orka laga något. så blir det när man är helt ensam och övergiven, jävla skitliv. hahahahh nää förlåt, om jag börjar låta som olof rydvall kan ni ju bara hojta

och mitt umgänge på msn är ju trevliga..

Andreas säger: (19.55.46)
LISA VIDER

Olof säger: (19.55.52)
viderlisa

kvällens låt:



Kommentarer
Postat av: transvestiv transformation

haha käften lisa :(

2009-05-01 @ 21:02:06
Postat av: DIN LARS

Lisa var är min PLÄD jag fryser kneeena av mig

puss

2009-05-01 @ 22:11:28
Postat av: Larsolof

Lisa, vi tycker inte att du är ett vider. Du är bara extremt högljudd, dryg och ful. Men inget vider. Ta det inte på fel sätt.

2009-05-03 @ 11:21:40

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0