FAN TA MIG

alltså det är fan synd om lisa som ENSAM får styra denna blogg eftersom att jag är så jälva LAT. GAAAA, får ta mig i kragen FAKTISKT! idag har annars varit en JÄVLIGT bra dag, har fått sommarjobb! BA AAA en sten släppte från mitt hjärta. dagens kärlek går till britt myrén som såg mitt namn bland alla jobbsökare och valde mig, puss på dig britt!!!!

annars hade vi en AWESEOME redovisning idag, petra fullkomligen FÖLL AV STOLEN! om hon bara visste att jag döpte vår keynote till "vetenskapsklitta" HE HE HE! in your face, IN YOUR FACE

NEJ FAN, nu ska jag avrunda detta innan jag tråkar ut mig själv. smell ya



GAMMBILD, asrolig. bjuder på lisas sängkammarblick

Kommentarer
Postat av: lisa

HAHAH FYYYYYY I FITTA

2009-05-14 @ 19:32:23
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0