HA HA

kollade just min hetman och hittade ett mail i skräpposten

hahaha vilket jävla namn. vem tänker på JOBB i london om sändaren heter "virgin train"? är det en chans för bara virgins, är dom som ordnar jobben alla virgins? handlar det om den där drickan som fanns förr i tiden med märket virgin??? SVARA MIG! och ett litet plus i kanten, VEM är så dum att man klickar på en sån länk? vavavavavva? då förtjänar man fan virus

ANNARS så slaggade jag hos lisa inatt, hade dock körLEkTiOn klockan 7.45 fast jag var LEDIG, (eller TYP ledig, jag tog ledigt sista lektionen) så det var bara att pallra min feta röv ur lisas säng klockan SEX på morgonen. ville fan dö. lisa gick också upp även om hon hade sovmorgon till 11.10, så gör en SNÄLL KOMPIS. hon gjorde även frukost till mig, matade mig, och klädde mig. fy i fidie så trött jag var...................... och jag kom just på att jag har lämnat min cykel på SHELL, fuck you!!!!

nej nu ska jag fortsätta med el MIDDAG! idag är jag chef på BK4

Kommentarer
Postat av: lissi

1. HAHAHhah jag fick också ett sånt mail och tänkte ba HAHAH det här vore nåt att kommentera i bloggen!

3. jag är en snäll kompis <3<3<3<3

2. jag glömde cykeln på laggen, och såg din NEDBLÅSTA cykel på shell.

2009-05-14 @ 19:15:38
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/
Postat av: ems

säg att du RESTE min cykel.. orkar inte gå till shell och hämta den..

2009-05-14 @ 20:38:50
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0