HIGH COAST

i helgen ska alla treor som läser idrott b på en WeeeKeND till HÖGA KUSTEN, åååååå oooj vad otaggad jag är. alltså VISST, det är säkert jättekul och härligt och himla trevligt trevligt på alla sätt och vis, men HUR JOBBIGT ÄR DET INTE PÅ EN SKALA?? GAAhaaaaaa
man måste packa IHJÄL sig med massa onödiga saker, gå upp monstertidigt för att hinna med bussen på lördagmorgon, vandra med världens tyngsta ryggsäck i typ 92 mil, typ inte ha någon mat för vad FAN ska man äta i två dagar?? typ sova i en sovsäck på barmarken och vakna äckligare än nakenjanne!! ja ja, nu ska jag återgå till min packning, känner mig som en jävla skogsmulleslampa

det enda som livar upp i sånna här stunder är alla mail som dagligen strömmar ut i klassen.

"Mellan målen kan det vara bra att få i sig lite energi, gärna genom frukt, mackor, sportdryck, choklad o.s.v. Tänk även på att bära med dig vatten då det endast finns i form av rinnande bäckar porlande forsar och stinkande gölar uppe i de ångermanländska bergen.

Mvh/ Ludvig Jacobsson, Felix Lindgren, Tony Jonsson samt Jack Anderback"


"Vatten kommer att finnas i bäckar… pinka inte i bäcken!" /Hanna Astergren


hoppas helgen blir som DEN OTROLIGA VANDRINGEN, så jävla spännande

Kommentarer
Postat av: ems

älskar hannas kommentar mest ändå. hahaha

2009-05-14 @ 20:39:57
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/
Postat av: Anonym

den otroliga vandringen, den är sååå bra :) jag önskar billy kunde prata.

2009-05-14 @ 21:19:15
Postat av: Anonym

höga kuken suger

2009-05-14 @ 22:11:10
Postat av: Mallan90_09

ÅH DET LÅTER KING!!!!! jag skulle jättegärna följt med! jättebra blogg förresten lisa! Hoppas du har det KING där i umeå. Läs gärna min blogg!

2009-05-15 @ 16:48:18
URL: http://trekaggar.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0