höga kusten

här kommer bilder och videos från helgens monsterresa, jävligt jobbigt men ändå KUL. träningsvärken kommer ju dock komma som en jävla käftsmäll imorgon, och SATAN vad ont jag har i höfterna, känns som jag har GIVEN BIRTH to a jävla VIDUNDER, men det är skönt att vara slutkörd och äcklig. ska vara hemma från skolan imorgon och njuta

**klicka på minibilderna för att FöRsToRaH**

DAG 1

skönt att kenza- och kissieposerna finns på typ 50% av alla bilder, hehhhhhahO



har inga bilder från CAMPET, där var det så kallt och jävligt ändå så, kändes som robinsonträsket

DAG 2








SÅDÄRJA, jag levererar fan! och olof är fan med i typ varenda film på kameran? snacka om mediekåt. vad ska jag mer säga om helgen.. tack GUD jesus hej och hå frälsare för det stekande vädret du gav oss och tack för att ingen ramlade ned för helvetesgapet, amen. JAJA, nu ska jag gå och lägga mig och sova, är helt sinnesäckligt trött hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

men jag är fan inte normal

2009-05-18 @ 10:21:33
Postat av: roligt

roligt att alla ser så unga ut

2009-05-27 @ 23:29:08

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0