@ hOmE

Även om höga kusten ändå blev roligt så var det JÄVLIGT jobbigt också, har fan ont ÖVERALLT! men speciellt i rump/höften efter den FETA väskan som vi bar runt på i sisådär två dagar. Både jag och lisa har dokumenterat resan med massor av bilder & filmer, men jag upptäckte just att jag lämnade kameran där nere så jag ORKAR inte hämta den, är alldeles för trött. Men i PROMISE, det kommer bilder.

EEEEEEE det ska även bli skönt att sova i min egen säng inatt, att sova i tält är fan inte roligt för NÅGON. speciellt inte när man är fem stycken i ett tält som egentligen rymmer typ fyra. OCH vi ska inte glömma OLOF RYDVALL som snarkade mer än satan och lisa lidén som tyckte att hon själv förtjänade 1/3 av tältet. Vi andra låg som jävla DAGGMASKAR på varandra, rille rymdes nästan inte utan låg typ på tältväggen, HAHA. skrattar typ ihjäl mig när jag tänker tillbaka på det men just då var jag jävligt arg.

olof - men sluta PETA på mig
rille - men olof du är ju fan ENORM

rille gjorde faktiskt tappra försök om att få mer plats, även om det lät lite... gay

nä men nu ska jag ligga och äta godis och se LOST (L)

Kommentarer
Postat av: berlinmuren

bara för att jag är bäst på att sova och ta plats ska jag alltid få skit för det :( piss off

2009-05-17 @ 19:02:41
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/
Postat av: fillie

hahah rille var ju goesté, men det roliga var ju hans ordval: "Olof, du är ju fan ENORM!!"

2009-05-17 @ 19:12:09
Postat av: birk

berlinmuren förstörde fan allas nattsömn

2009-05-18 @ 10:23:42

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0