"PISS OFF!!!!!!!!!!"

hej allihopa (som blondibella skulle sagt det)
just nu ligger jag i sängen och streamar hell's kitchen, typ mitt och emmas favoritprogram.
kan det bero på att vi älskar att skrika och äta? måste ju bestämt vara så.
för stämningens skull (och för att man inte kan titta på matprogram utan att bli hungrig) så har jag just slängt in en ananaspaj i ugnen. PS finns det någon mer som hatar att stava till det? ananas?? ananas? annanas? anannas? annannas? anananananananananannSSSSS

föresten när jag ändå kommer ihåg det så fick jag en läsarbild mailad till mig häromdagen, han hette tydligen lars-olof och är ett stort fan av sweetmarybloggen, och ville gärna att vi skulle lägga upp en bild på honom. varför vet vi inte? men vi kan bara TACKA OCH BOCKA och självklart uppfylla din önskan lars-olof:):):):))9))


han passade på att skriva ned lite fritidsintressen på köpet: grammatik, hockey och hårtrender

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh härligt! Hoppas pajen blev god :)

2009-05-04 @ 22:50:54
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: Lars-Olof

Lisa du är den person i världen som jag gillar mest :)

2009-05-05 @ 00:32:40

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0