blå vatten hög

alltså WHAAAT UUUUP! idag har jag varit hemma för jag haft migrän, dock pulade mamma i mig hennes jävla triangelmärkta monstermedicin imorse, också gick det över efter några timmar. SÅÅÅ, hurra tänkte jag! dagen var ju inte heelt förstörd trots allt, jag kunde ju faktiskt spendera dagen i sängen och se på serier, som vanligt.

såhär blir det alltid, jag har liksom inget STOPP!!! jag är fan serietokig. när jag har sett klart alla veckans avsnitt av serier som jag NORMALT följer, så är det inte så att jag ba "okej enough, det räcker, du har fått din dos av serier nu lisa, nu kan du ju gå och göra något ANNAT, tex måla en tavla eller byta däck på grannens bil" NÄÄ, utan istället söker jag febrilt och DESPERAT efter något MEEER att se, det spelar ingen roll VAD, bara jag kan se NÅGOT. och jaa, så slutade det med att jag såg en hel säsong av BLUE WATER HIGH, en serie som gick på SOMMARLOVSMORGON för något år sedan. fast den är ganska rolig.. hehh. och igår och i måndags så matade (ahhahaha jättefyndig) jag igenom en hel säsong av hell's kitchen. som sagt, inget stopp, helt manisk. men det är jävligt skönt, typ ett sätt att slappna av på, men till den slutgiltiga frågan: har jag något liv? SVAR NEJ


Kommentarer
Postat av: lars-Olof

lisa du är ju full

2009-05-07 @ 14:01:31

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0