torsdag fredag lördag

hej BLOGGEN. här har det varit dåligt om uppdatering. men som sagt, i torsdags var det klassfest, jävligt trevligt med grillning och härj, har dock inga bilder inlagda på datorn än, men det kommer efter helgen det lovar jag
sedan var det bara hem och sussa, för tidigt på fredagmorgon styrde jag, emser, hanna och emilie kosan mot sundsvall. tog en roadtrip i the black FORD, shoppade, åt gott, sov på hotell, gjorde ikea och NU är vi hemma igen. varit sjukt roligt och helvete vad vi har skrattat. varit med om mycket sjukt så fyfan

1) gick in till sundsvall CiTyyy och det tog 2 min och sedan blev vi uppraggade av två fotbollskillar från stockholm som ville ha lite umgänge. max och PONTI, hahah PONTI?? vad FAN är det för namn? såklart ljög vi lite för att slippa dom, för vem fan vill gå ut med någon som heter ponti

2) en MAN som gick förbi oss sa hej, och när vi inte svarade så började han göra PRUTT- och BICELJUD och spotta efter oss, och han var typ 40 ÅR, jävla idiot hahahahah

2) när vi kom tillbaka till hotellrummet efter en heldags shopping så upptäckte vi att min RESVÄSKA var BORTA, resväskan som vi var 100% säkra på att vi lämnat på rummet efter vi checkat in och innan vi gick ut på stan. nu var den BORTA. vi bokstavligen slet upp hela hotellrummet för att hitta den men nä, den var borta. jag var ganska lugn eftersom jag tänkte att jag bara hade lite kläder i den, men när det gick upp för mig att min dator låg där i så BRAST DET. någon hade varit in på hotellrummet och STULIT MIN VÄSKA MED DATORN I. typ nån fittstäderska!! alla började typ hyperventilera och jag lipade som en BÄBIS, jagmenar, vad FAN skulle datamicke göra av mig? typ bossa andréas på mig, halshugga mig och hata mig för resten av mitt liv, plus att jag skulle väl få betala 4028018 kr. åååååååh vad jag grinade, la mig i fosterställning och sa att **Nu OooooORKAR JAG INTe MMMEEEEEEER** hanna kramade mig och emma och emilie BRANN av ilska, SPRANG ned till receptionen och nästintill DÖDADE kärringen i receptionen. "HELVETTE!!!!!!! NÅGON AV ERA JÄVLA STÄDARE HAR VARIT IN I VÅRAT RUM OCH TAGIT EN VÄSKA!!!!! FYFAN I HELVETTE VI ÄR SÅ JÄVLA SURA". gammkärringen frågade då "hur såg väskan ut?" emma och emilie svarade ILSKT tillbaka "SVART!!!!!" ha-HA! tji fick vi för då sträcker kärringen fram en väska bakifrån disken, "är det den här? för den låg KVARGLÖMD I HISSEN IMORSE, så det är erat EGET JÄVLA FEL" hahahhahhHAHAHAHAHAH JÄVLA SURKÄRRING och hahaha så jävla roligt, då hade just mina vänner skällt ut receptionisten när det var JAG som glömt väskjäveln i hissen, vågade fan inte gå förbi tanten sen

har massor av bilder från roadtripen (dock inga på kärringen) men dom kommer precis som klassfest-bilderna in på bloggen efter helgen, så HOLD YOUR HORSES och piss off så ses vi

Kommentarer
Postat av: andréas

det där var det roligaste jag läst i hela mitt liv :p du är så jävla dysse. Hahaha, hur fan kan man glömma en väska i hissen? ÅHFYFAN

2009-05-26 @ 20:23:15

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0