the helg

helvete vilken HET helg, typ svettat ihjäl mig! har varit sämst på att uppdatera men vafan
i fredags var emma en lidénbaby, åt middag med familjen och sen tog jag emma och mamma en roadtrip till stan med den fina bilen som vi ska ha i sommar, köpte ben & jerrys och åkte hem igen, LIVSNJUTARE kallas det

igårkväll efter en lång dag i solen så impulsdrog vi in till stan, mötte upp flexan och hans brännbollslag som hade mysfäääst på ängarna i kvällssolen. sen drog vi på corona där dom hade bartömning, och jaa det säger väl ganska mycket om hur den kvällen blev! WIHAW.

idag har lillstinkan haft konfirmation men jag och morfar vägrade att följa med. stina försökte väcka mig och fråga om jag skulle följa men då svarade jag med ett kablaffaahhh FUCKYOUfinger som sved i trynet på NA
efter konfan var det typ gardenparty @ isbanegatan 1. breezer i solen, stek, grillning och typ en jävla massa sport? ganska oklart. flög fotbollar hit och dit, morfar försökte åka longboard, jag cyklade på gräsmattan med pappas jävla monsterhoj och folk bröt nacken på studsmattan. dessutom råkade en AShård vindpust slita upp hela parasollet flera meter upp i luften, också låg jag under det och SKÅDADE hela händelsen. parasollsatan VOLTADE i luften och störtade ned i bordet så det flög glas som krossades. jag SKREK och felicia skrattade. jag har aldrig känt så förut, men jag trodde att jag skulle spättas och DÖ helt seriöst, gud straffade mig för att jag inte gick till kyrkan, bergis

 



Kommentarer
Postat av: johanna

jag dööööör over here! alltså lisa, kan du it skriva en bok?



åh jag älskar eran blogg!

2009-05-31 @ 23:34:24
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0