LÖRDAY

HOLA! dagen har varit jävligt skönSkÖnSKöön! började med lite jobb, sen kom emser och hämtade mig och vi drog hem till mig och glassade på studsmattan, det vart ju sånt himla bra väder JU. sedan bestämde vi oss för att grilla till middag, cyklade på ica och handlade. mötte kanske världens fulaste SKITUNGE på cykelparkeringen, hahhahah. jag hade stinas asgrymma cruiser, också kommer ungjäveln på sin äckliga cykel med en orange flagga och en pakethållare som det sitter en trasig liten DOCKA på, också ställer sig ungen och hennes mamma typ EN meter från mig och hon utbrister:

"mammaaaaa, jag önskar mig inte en sån där gul cykel i födelsedagspresent"

hahahhahah dumma jävla unge håll käften, jag ska fan köra över dig och din äckliga docka

jaja, nog om det. middagen blev kanske det GODASTE jag ätit i hela mitt liv. marinerade och grillade kycklingfilé och gjorde kycklingburgare med mozarella, ruccola, bbq-sås osv, pommes, hemmagjorda CHILI CHEESE och italiensk sallad. orientaliskt va, JAAAgvEEEt! livet e la gött


1. vad fan är körvel? och varför döper man något till det? 2. varför hittade vi världens tjockaste gurka? observera att den mindre gurkan är en NORMALSTOR


den vanliga grillen var sönder så vi fjuttgrillade på en engångsgrill HEHEHhhe



efter att ha ätit ihjäl sig så skulle emma fara till DG och jag till ÅV24 för att hänga med emelie. vi bunkrade upp med doodles, portello och lite serier och la oss i hennes säng. efter bara ett avsnitt så hade jag däckat. SKEEEENT

nu är jag hemma igen, jag och stinsen har intagit mammas och pappas säng eftersom dom är borta. så jävla skön säng. något som är mindre skönt är att stina luktar som en jävla LÄGERELD, hon har typ grillat korv eller nåt, ush, jag kommer fan kvävas omedvetet inatt av lukten. utan att överdriva så har lukten spridit sig i hela huset, fy i fidie så äkklit

hahahahahh nu medans jag skriver inlägget så ligger stina och sover också helt plöstligt så ställer hon sig upp och går iväg, vänder i vardagsrummet och kommer tillbaka och lägger sig.
"vad gör du?"
"eehhhh oaiewnwv" mumlar och grymtar
"stina? hämtade du nåt eller?"
"men.... öuuu.. jag skulle hämta papperet... jag kan inte förklara"
"eh, vadå för PAPPER? du gick ju i sömnen haha, du sover typ fortfarande"
"hhmfffff.. (mumlar och typ gnisslar tänder på samma gång) NÄ!! jag skulle ju hämta papperet"
"men vadå för PAPPER? vad gjorde du i vardagsrummet i typ 2 sekunder"
"iaf.. jag skulle hämta papperet. jag är med i tidningen... också skulle jag ha någonting.. "

jävla bollmongo, hahahah

Kommentarer
Postat av: Anonym

va fan äru barnvakt lisa! stackars dig! hahaa



det är ju inte för inte som hon kallas för STINKA! :D

btw, gott med smirre! jag dricker en just nu :)

2009-05-03 @ 03:47:32
URL: http://johannalundberg.blogspot.com
Postat av: Rova

vet du inte vad körvel är?

2009-05-03 @ 09:34:36
Postat av: fikus_12

ni äter endel

2009-05-03 @ 21:24:25
Postat av: Fikus_12

ni äter endel.. om jag kan utrycka de så

2009-05-03 @ 21:26:31
Postat av: Anonym

fikus_12; Men för faanmänniska, äta är ju det bästa som finns!



gå och ät en köttbulle

2009-05-04 @ 06:04:03
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0