swetahh


HELVETE vad jag uppdaterar nu helt plötsligt. men har fan mycket på mitt hjärta verkar det som.
sUrFar howEVAH just nu på idolsidan och vill liksom förmedla till er en REVIEW på alla deltagare så ni vet vilka ni ska rösta på och inte. läs och lär, det här är fan som IDOL-KORANEN

mariette: KRÄKS PÅ DIG!!!! alltså hon har ju TALANG men hon är bara en sån person som jag stör ihjäl mig på, förlåt men jag skulle gärna ringa och rösta HEM dig om det gick

tove: jävligt bra dock lite skrattretande att hon beter sig så gulligt hela tiden, eller vad vet jag. verkar annars härlig och dessutom från umeå, HEJA

erik: vilken jävla PIPA! dog lite när han sjöng queen i fredags. något som är lite kul är bara att han har världens minsta huvud, eller är det bara för att han brukar ha världens största frisyr som gör att hans huvud blir till en vindruva?

eddie: GÅ HEM!!!!!!!!!!! vem fan väljer "if you're not the one" till VÄRLDEN BÄSTA LÅT??? du är ju fan helt jävla slut i huvudet. synd bara att du är ganska snygg. men nää det räcker inte, hejdå

reza: mest "stjärna" ändå. vilken jävla röst hon har!! och är sjukt kul, har ni sett en video när reza imiterar alla idoldeltagare? asrolig är hon hahha

CALLE: HAR HAN TJEJ?? min favorit i idol utan tvekan!! hans hesa rockÄNROLLröst och NATURLIGA CHARM gör att alla andra deltagare kan bajsa på sig. och.... wait for it............ låt som han helst vill framföra? eeee BORN TO RUN!!!!

hhhhaha så jävla lättroad jag är som sitter och skriver ris och ros till idoldeltagarna, give me a break nu måste jag sova!!

Kommentarer
Postat av: bengt svenssons fru

Håller med dig i din idol recention !!!!

2009-11-10 @ 19:55:30
Postat av: mmm

hej brännland

2009-11-10 @ 22:49:26

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0