TILLÄGNAT FÖDELSEDAGSBARNET

varning för VÄRLDENS LÄNGSTA INLÄGG hhahha

SÅÅÅ var det min lillasysters 15e födelsedag, jag är fan i chocktillstånd! kan inte fatta att hon OCKSÅ blir äldre med åren. tänker fortfarande att det bara är jag som växer och hon står stilla på sisådär 12 år

minns henne bara som den lillasystern som jag kunde göra VAD jag ville med; jag kunde lura henne, få henne att göra dumma saker, ta grejer av henne, skrika åt henne, hota henne och alltid vinna över henne när vi bråkade. nu när jag tänker tillbaka var jag nog en riktigt JÄVLIG storasyster, utnyttjade verkligen min ålder.

kommer så jävla väl ihåg hur manipulativ jag var.. när hon inte gjorde som jag ville brukade jag ta fram tapet-kniven och säga att jag skulle skära upp halsen på henne, och hon började ALLTID gråta när jag sa så, och smart som jag var lärde jag mig ju det där, och det hotet användes därför febrilt. jag visste precis vad jag skulle göra för att få henne ledsen eller uppretad.
minns när jag och emelie lekte på gräsmattan en sommar då stina ville vara med (som vanligt eftersom jag var hennes idol) men vi lurade stackarn att hon fick bara va med om vi fick sitta på henne ett tag. men istället bröt vi ned henne på marken, emelie höll fast henne och jag pulade röda vinbär i näsan på henne.
sen kommer jag ihåg hur mycket vi bråkade en morgon innan vi skulle till skolan. så när vi stod i badrummet och borstade tänderna borstade jag för satans kung och fosterland, tog tag i hennes huvud och spottade ut allt jävla lödder i håret på henne och liksom gned runt allting med knogarna i huvudet på henne, sen for jag till skolan innan mamma hann märka det

men det fanns faktiskt stunder då jag faktiskt FÖRSÖKTE visa hur mycket jag älskade henne, typ då hon var nyfödd och hon var min skatt. men som sagt, även om jag älskar henne har jag alltid lyckats visa det på fel sätt. tex på en film som vi har från BB. då jag hjälper till att bada henne, sjunger för henne, stryker mjukt på henne men råkar nästan dränka henne för jag är så exalterad. eller som den gången som jag matade henne med barbiemat som hon satte i halsen och nästan kvävdes av. men vadå? jag ville ju bara vara snäll, hon såg ju hungrig ut..

stina har haft en TUFF uppväxt och ibland undrar man fan om det är pga mig som hon är så jävla utvecklingsstörd ibland. jag tar nog på mig mycket av skulden där ärligt talat, men trots det är hon my baby sister och som mamma alltid sagt "ni ska ta hand om varandra, för ni har bara varann!"

tur att jag faktiskt (trots mina jävulskap) till stor del har varit en jävligt grym storasyster som tagit hand om min lillasyster och skyddat henne så gott jag kunnat. kanske just därför jag är så jävla rädd nu när hon växer upp. känner mig som värsta hönsmamman men NÅN måste hon fan lära sig ifrån, stinsen prinsen. GRATTIS på 15årsdagen!



































Kommentarer
Postat av: majsn

åh! det var finaste på länge!



och grattis stinka!

2009-11-03 @ 23:25:33
URL: http://lazypunk.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahah så sjukt roligt inlägg!!

2009-11-04 @ 16:48:04
Postat av: födelsedagsbarnet

minns fan dom jävla röda vinbären som igår! XD

2009-11-05 @ 15:49:54
URL: http://lillstinka.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0