"du pratar ju i nattmössan"

hahah alltså jag är så jävla rolig, helt cp egentligen. jag har en sjuk tendens att prata i sömnen, men jag pratar inte som normala människor som typ bara mumlar någonting ohörbart utan jag säger helt SKUMMA saker. felix, som typ alltid somnar efter mig har lärt sig att om man frågar mig någonting när jag halvsover.. ja ni fattar så svarar jag oftast ja. vilket egetnlige inte är så skumt. men på senaste har det börjat skena

två exemplar (säger man så? exempels?) på vad jag kläcker ur mig
först och främst
"jag är ett skaldjur"

VARFÖR säger jag att jag är ett skaldjur???? drömde jag om skaldjur?? var jag ett skaldjur? i så fall, vilken sort?? räka?? hahah jag är cp

sen här om natten lyckades jag igen
"jag är en karamellflicka"

hhahahahah jag är så jävla dum att det är synd om mig. haha man skulle ju kunna tro att jag är elva igen.
fattar inte hur felix kan hålla sig för skratt.



Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0