frustration

jävla SKIT så jävla ARG jag är just nu!!!!! är så förbannat pissigt less på min äckliga mobilfitta att jag bara vill SKJUTA den med ett maskingevär eller trycka upp den i röven på den äckliga kreaturen som uppfann SKIT touchfunktionen!!!!!!

förra veckan gick min mobil från att ha fungerat hur jävla bra som helst och på EN sekund bara fick den AIDS???? vissa knappar fungerar inte, den trycker på saker av sig själv och LYDER inte mina F-I-N-G-R-A-R!!!!!! jävla skitjävla satans mobil. jag har låtit den VILA i flera dagar, testat igen, vila lite mer, testa, testa, jag har gett den 100 CHANSER men varje gång gör den samma sak. känner ni hur FRUSTRERAD man blir???? man försöker febrilt klicka men inget funkar! jag är så arg just nu att jag vill bara ta den äckliga mobilen och BRYTA AV DEN och BAJSA på den. och tro mig jag har testat men jag är för svag.. alltså bryt-delen inte bajsningen

nu får jag gå tillbaka till min gamm-gamm ex mobil som hängt med ett bra tag nu, blivit utlånad till kompisar vars mobiler gått sönder, varit med på x antal resor, äventyr och fester men ALDRIG svikit, den är fan ODÖDLIG som emma brukar säga. det är vad man kan kalla kvalitet

fuck you touchwiz, love you vad du nu heter

Kommentarer
Postat av: Frotésugga

varför vara så arg på mobilerna, de har inte gjort dig något ont? tänkt om de inte fanns vilket tråkigt liv de skulle vara,

2009-11-15 @ 23:05:56
Postat av: Anonym

3 års garanti som allt annat i sverige?

2009-11-16 @ 00:01:07
Postat av: ems

HATA TOUCH!!! brukar sitta och kolla på telefoner som jag ska köpa när min går sönder. he he he

2009-11-16 @ 00:59:47

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0