helo win

igårkväll ALLHELGONA till ära var jag trött och less och låg bara hemma framför tvn och åt chips, tänkte ta en lugn kväll! halloween kändes lite överskattat när ingen orkat styra upp en riktig dunderfÄÄÄST, MEEEN så visade det sig att det var fler peps i vännäs som kände precis detsamma, så det slutade med att vi i sista sekund bestämde oss för att ha ett litet lugnt get-together hemma hos emelie. sagt och gjort, jag bestämde mig för att köra iallafall liiiiite halloweentema genom att klä ut mig. hittade var svårt att hitta något hemma men tillslut fick jag bli en SKURK. hahhh, visste att det bara var jag som skulle komma utklädd, men nån måste ju höja stämningen HALLÅ!!!!?
jajjjjj den där lugna hemmafesten som var tänkt blev ganska speedad tillslut med ganska många glada ungdomar, SWEET! men visst är det så, att det blir som bäst när man inte har några förväntingar alls?

bilder som vanligt, jag är fan snäll



hahaha emelie med sin fläskläpp


ska alltid börja festa i kroppsstrumpa, man kan ju leva loppan! snacka om skönt och stretchigt! och man slipper fan allt som kallas KLÄDÅNGEST







och christoffer pratar om nipples IGEN (HAHHAHhhahaha viktors mammas nipples tillochmed)




och VARFÖR I HELVETTE ÄR PUBLISHME SÅ FÖRBANNAT FITTIGT SEGT???? tog typ 5 min att ens ladda upp en bildjävel. im outtahere


Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0