mina vänner

ush vad jag älskade sånna där "mina vänner" böcker när jag var liten. så nu fick det bli en bloggversion. för visst blir man helt jävla extas av att fylla i sånt här? kanske inte att läsa, men FYLLA I, åååh..




kunde ju INT rita så då kom PB till användning!!


Jag heter Lisa och kallas Lissi alternativt lax
Jag fyller 20 år den 24 september nästee åår
Stjärntecken Vågen
Jag kommer från Vännäs men bor nu fortfarande kvar tillsammans med min familj
Jag vill ha 2 barn som ska heta ????
Jag jobbar som/pluggar springvikarie på dagis/förskola/fritids.. vilket innebär mycket tidiga mornar och oregelbundna scheman men ACK SÅ MYCKET glädje
..Men när jag var liten ville jag bli lots som min morfar
jag skulle vilja vara bäst i världen på ALLT
På fritiden brukar jag umgås med vänner, äta och njuta av livet
..Men skulle även vilja träna mer och vara asbra på att löpa
För att stilla mitt dåliga samvete brukar jag snacka skit med emma och tycka synd om mig själv
Jag har slutat spela fotboll och börjat knarka, nää
Om fem år tror jag att jag pluggar, efter att ha jobbat, säsongat, rest lite och äntligen kommit i underfund med vad jag vill göra av mitt liv
Om jag vann 10 miljoner skulle jag köpa en bil, ta med familjen på världens semester, skicka en miljon till ayoub mwambona som just skickat färska rostade cashewnötter till oss, unna mig allt och leva livet, sedan spara
Jag ångrar att jag inte var rädd om min mobiltelefon
Person jag skulle vilja träffa chuck bass
Så här kopplar jag gärna av i sängen med datorn fylld av nya serieavsnitt
Tv-program jag skulle vilja vara med i hål i väggen!!!!!!!!!
Jag blir glad av mat
Jag blir förbannad av idioter



Maträtt: grillat
Godis: rosa sega kulor
Lyxsak: privat kock? inte fam vet jag jag har ingen lyxsak!
Land: som jag varit i? öö.. cypern kanske? pga värmen och badet
Sport: skidor
Sajt: fookem.com, tack emma!!!!!!
Lögn: "DET VAR INTE JAG!!!!"
Utrryck: SWEET!
Idol: springan
Bil: bestee saab 9-3 aerro, FAST eee? har ju inte så mycket erfarenhet av annat haha, förutom volvo 745 då, men den ligger så mycket på min HAT-lista
Tv-serie: om ni känner mig finns det alldeles för många för att kunna välja
Drömresa: MALDIVERNA
Barnprogram: julkalendern!
Plagg: TIGHTS


jobb (1p), visitkort (1p), konferens (1p), massage på jobbet (1p), bor hos föräldrar (-2), sambo (1p), förlovad (1p), gift (2p), skild (3p), barn (2p), bil (1p), villa (2p), husvagn/båt (1p), sommarstuga (2p), garage (1p), larm (2p), hund (1p), lån (1p), gemensam ekonomi (2p), pensionsspara (2p), storhandla (1p), ICA-kort (1p), rabattkupong (2p), krav-bananer (1p), kemtvätt (1p), espressomaskin (1p), diskmaskin (1p), symaskin (1p), dubbelsäng (2p), julgran (2p), morgontofflor (1p), lågenergilampa (1p), morgontidning (1p), sudoku (1p), betala tv-licens (1p), välja att inte svara i telefon (2p), städerska (2p), renovera köket (2p), gröna fingrar (2p), gummistövlar (1p), första hjälpen-kurs (2p), stegräknare (1p), vasaloppet (2p), terapicoach (2p), gråa hår (1p), celluliter (1p), på GI-metoden (1p), antikrundan (1p), parmiddag (1p), gå bort-present (1p), vinprovning (1p), på buggkurs (1p), söndagsstek (1p), lättöl (1p), dessertvin (2p), whisky (1p), kaffe på maten (1p), after eight (1p), sitta i skuggan (1p), all inclusivehotell (1p), inte-blöta-håret-bad (2p)

SUMMA: 10 vuxenpoäng.

HUR MÅNGA VUXENPOÄNG FÅR NI?
har en känsla av att emma och hanna tar mig med hästlängder hahah :( KÄRRINGAR

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, här kommer jag håll i dig... Jobb, sambo, bil, garage, hund, lån, storhandla, ICA-kort, rabattkponger, diskmaskin, dubbelsäng, julgran =), morgontofflor, betalar tv-licens =(, väljer att inte svara i telefon, gummistövlar, förstahjälpen, parmiddag, gåbortpresent, kaffe på maten och slutligen en god aftereight på detta... 25p :)

2009-11-18 @ 16:24:10
URL: http://lanhannaisabel.blogspot.se
Postat av: ems

HAHAHAHA BABY! jag är ingen kerring

2009-11-18 @ 23:23:46

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0