olyckligt kär

alltså FÖRLÅT (jag hatar att bråka med dom jag älskar) men jag vet inte om jag bara har pms, är trött och varm, eller om jag bara är så less på er allihopa just nu. men ni är så JÄVLA SÄMST PÅ ATT KOMMENTERA att jag får ju fan eksem på hjärtat!!!!! den här bloggen handlar om att GE och TA och just nu känns det som att det bara är jag och emma som har något att komma med i det här förhållandet era giriga monster!!!!! jag bara strööör kärlek här i bloggen men inget får man tillbaka, snacka om obesvarad kärlek. är det såhär när man är kär när man är liten? :((:((::( jag ska då alltid behöva fundera på vad som gick fel. jag är olyckligt KÄR. SNART GÖR JAG SLUT BLOGGEN!!!!!

här får ni en låt, från min och emmas ANGRY lista på spotify



see i don't, knoOOw why, i liked you so muuch
i gave you all... OOOOF my trust
i told you!! i loved you!!
now that's all down the drain YaA PUT ME TROUGH PAIN :(:(
i wanna let uuu know that i feeeel.....................

FUCK WHAT I SAID IT DON'T MEAN SHIT NOW



Kommentarer
Postat av: MAMI

Jag älskar dig Lisa fast du är a pain in my a... ibland.

Det är kul att läsa vad ni skriver så länge ni inte skriver om mig.

2009-11-07 @ 17:29:29
Postat av: MR. SKI

lisa jag är också depp!! fitt innebandy, fitt liv, varför är folk på andra sidan jorden?

2009-11-09 @ 01:28:27
Postat av: ems

jag har stukat benet, vad säger man, ankeln??? mitt liv suger

2009-11-09 @ 14:16:33
Postat av: joie

hahaha du suger också på att kommentera jööö ;)

2009-11-09 @ 23:25:30
URL: http://johannalundberg.blogspot.com
Postat av: Mr. skit

lisa gör inte slut med bloggen :(

2009-11-12 @ 00:52:21

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0