blää

jag kan inte somna!!!! ligger bara och tänker på en massa BAJSkkörrrvar. jag tänker alldeles för mycekt. sLUTAAA LISAAaaa. jag ligger alltid och funderar en massa. blä på det.
DOCCKK när jag väl somnar brukar jag sova som en gud, och har gjort det hela veckan MEN drömmer så sjuka saker??? tex att jag blev jagad av militärkrille som gick i min klass, också gömde jag mig i vårt gamla potatisland tills jag såg en fluga som satt brevid mig, och flugan hade vingar som VÄXTE och växte och det ba sprutaaade ut vingar från den. ushhhh
sen drömde jag att jag vart JÄTTEkär i en kille, typ 92a också kom han från HAPPARANDA (???) och vi fikade frukost på TROTTOAREN vid shell innan han lämnade mig och åkte iväg på RULLSKIDOR??? mådde som lite illa när jag vaknade imorse

jag vill inte somna för jag vill inte DRÖMMA, jag hatar drömmar. det finns liksom två scenarion när man drömmer:

1. du drömmer något FANTASTISKT SWWWWWEEET också vaknar du = INTE KUL
(ex på detta: jag hittade 50 miljoner i en väska på gatan och det första jag gjorde var att gå på frasses med emma. och när man vaknar är man både fattig och hungrig. eller.. att man har hittat drömmannen och allt är frid och fröjd också finns han inte ens när man vaknar)
2. du drömmer något HELT SJUKT KONSTIGT också vaknar du och mår dåligt resten av dagen pga drömmen = INTE KUL
(ex på detta: jag drömde att jag lekte med barbie och dockorna började leva och dödar min morfar, la hans huvud på ett fat och serverade mig)

summan av kardemumman: drömmar kan ALDRIG göra dig glad

och PS!!!! jag brukar alltid läsa astrobloggen innan jag går och lägger mig. och såhär ser det ut

Vågen 23/9-22/10

Just nu är du väldigt lätt att stressa och det ger dig problem med sömnen. Du har svårt att slappna av på kvällarna, tankarna fortsätter att snurra långt efter det att du borde ligga och snusa i din säng.

 

ÄR DET INTE SÅ JÄVLA SANT??


Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0