dold talang

idag på jobbet var det väldigt lugnt eftersom det är hästlov och lite barn
så johanna lärde mig att knyta macramé(????), såÅ idag har jag gjort två armband, varav ett som lena fick eftersom hon tyckte det var så JäääLa snyggt, jag är en naturbegåvning helt en3kelt???????

helvete vad kul det är att pyssla med sånt här, jag skulle fan kunna sitta hela dagarna och bara göra armband
är totalt besatt av klockor och armband, jobbigt faktiskt. jag ska fan köpa hem massa läderremmar och pärlor och MMMMMM massa saker så jag kan leka lite när jag inte har något för mig


FINT VA!!!!


dom två andra freestylade jag till förra veckan. SÄG ATT NI ÄR STOLT ÖVER MIG!!!!1111

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag har också höstlov, känns befriande

2009-10-27 @ 17:19:55
Postat av: bengt Svenssons fru

Men macramee är det inte för typ pensionärer!!!!

Det gäll ju att börja i tid :)

2009-10-28 @ 22:32:24

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0