psykiskt utmattad

skitdag!!!!!!!!
fick jobba som fucking LÄRARE??? (hur gammal tror dom jag är egentligen?? 45 år????) i en årskurs 4-6 idag. klassen var FYLLD av idioter, allt gick sämst och alla var så jävla hemska, dessutom var det på en skola ute i bushen som jag aldrig varit på där jag inte kände en SJÄL, hittade knappt dit, hittade inte där inne, hittade inget som jag behövde till lektionerna och det var bara SKIT hela tiden. och inte blev det bättre av att jag har hade sovit dåligt, hade pms och är monsterkänslig och alla barn var antingen speedade, JÄTTEsura eller så hade dom D-A-M-P och sociala jävla problem.
när jag slutat och jag skulle stressa till vännäs och vega för att jobba en timme där i slutet av dagen så är vägen hem BLOCKERAD av vägarbete, jag tar mig fan inte ur BYJÄVELN, kör runt och vet inte vart jag ska ta vägen. ringer pappa och han får beskriva en omväg så jag iaf kan ta mig ut helveteshålet innan jag medvetet skulle ha kört i diket.
när jag kommer ut på vägen och ut ifrån byyyn så släpper den där klumpen som jag gått och haft i magen hela dagen, och jag grinar som fan. det var skitskönt verkligen
ska aldrig mer jobba på LUCIFERS skola. jag var så jävla lycklig när jag fick komma sista timmen på vega, varva ned och träffa alla helt fantasssstiska människor. barnen och personalen är så himla goa, där känner man sig hemma

sådärja, då fick jag det sagt. man får faktiskt vara jävligt less ibland. tur att man har en blogg som man kan tömma sina EMOtions on!!!!1 nu ska jag se på serier pusssss

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0