en DJURISKT rolig kväll

idag hittade jag två fynd i garderoberna som vi har i förrådet
det första och äckligaste ska jag ger er bild på nu

EN MINKPÄLS!!!!!!!! kan ni förstå att det finns på BK4??? här kommer moralkakan emma adolfsson som till och med höll TAL om hur hemskt det var med djurförsök och PÄLSAR sen hittar man en päls i sitt eget förråd, MINK.

inte en liten päls heller, man kan typ BOSÄTTA sig i den. bilden gör den inte helt rättvis heller, för egentligen var den typ TVÅ METER bred också. ja, fick veta att det var min kära extramamma/plastmamma som lämnat den hos oss. TACK

sen hittade jag även denna RÄVMÖSSA i garderoben, det var min MAMAS. inte nog med det så var det hennes storebror som sköt rävarna som blev mössan, BARBARISKT. skrattar ihjäl mig, vad har jag för jävla familj?

*lika lessen som rävarna i mössan*


Kommentarer
Postat av: lissi

HAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAAHA!!!!! så jävla snygg hahahha. och PS emilie lär ju typ få kåtslag när hon ser dom där pälsarna!!!!

2009-10-13 @ 19:35:59
Postat av: beatrice

och lägg särskilt märke till ordvitsen i rubriken hihi

2009-10-13 @ 23:23:58
Postat av: emilie

Det där gillar jag!!!!!!!!

2009-10-14 @ 21:35:04
Postat av: emilie

hahahahahha ja lisa!!!!!!!

men ni gör ju narr av dom :( men mössan var riktigt fin

2009-10-14 @ 21:35:42

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0