fredag

NUU tänkte jag berätta gårdagens historia. ni behöver inte läsa om ni tycker det är långt hejdå. jaja igår var en minst sagt SMÅJOBBIG dag. jag slutade jobba klockan 18 och på kvällen vankades en ganska spontan utgång. dvs jag var äckligt stressad!!! ni vet när man varken vet in eller ut, man ska hinna hit, hinna dit, hinna äta middag samtidigt som man duschar, leta partykläder samtidigt som man cyklar hem från jobbet, sminka sig och packa väskan och hinna till tider och pussla och reka. förfesten var hursomhelst hos emelie och folket skulle börja komma vid 19. GAHhhh. drog hem, stressade ihjäl mig, duschade, sminkade mig och rev och slet i garderoben, och som vanligt fanns inga kläder att använda när man behöver dom som mest.. ni tjejer vet hur otaggad man blir av sånt här?!?!?!? tillslut drog jag på mig ett par mjukisshorts och en t-shirt och partyskor hhahah. tänkte att jag byter om hos emelie på förfesten. viktor var snäll och kom och hämtade mig, men när vi kört halvvägs till emelie kommer otur nummer 1.
- jag på att jag glömt SPRITN hemma. HEL-VE-TEEEES sprutluder. jag kommer ihåg chipsen men inte drickan?? vi vänder, men.. otur nummer 2
- jag har nycklarna inlåsta i huset och ingen är hemma.
HELVETE!!! kommer på att vi har en extranyckel hos emil (som bor i huset brevid) så vi plingar på men.. otur nummer 3.
- ingen är hemma där heller. det finns bara en utväg - vi måste BRYTA oss in. jag vet vart deras extranyckel finns så vi går in i deras hus, hämtar våran extranyckel och jag går in i mitt hus för att hämta cider. jag tar med mig mina nycklar för man vet ju aldrig! STRESSAD som fan och upp i varv springer jag tillbaka till emils hus för att lämna igen extranyckeln. viktor står i dörren och väntar. satans otur nummer 4:
- när jag kommer till brevlådan HALKAR JAG och flyger som en jävla projektil genom luften. jävla halka!! jävla småskor!!!!!! viktor ser helt jävla förskräckt ut SATAN HUR GICK DET?????? tystnad..... idiot som jag är bryr jag mig inte om det faktum att jag just varit på väg att bryta nacken, utan mina första ord blir ååååå jävla skiiiiiiiiiiiit. CIIIIIIIIIDEEEERN!!!!!! hahh så ligger jag på den blöta asfalten och sträcker upp min icakasse som det bara sprutar cider ur. 2 stycken spräcktes. svär och svär och skrattar men vill bara lipa och tycka synd om mig själv. GÅR tillslut, försiktigt hem igen och hämtar två till för att ersätta dom förlorade. känner hur något droppar och tar mig på knät, HELA handen helt blodig. VAFAN!??!?!? otur nummer 5:
- har rivit upp knät mot asfalten och det fullkomligen SPRUTAR blod från det, såret är mysigt djupt på köpet. mina gråa mjukisshorts är röda och det rinner ett niagarafall av blod nedför mitt ben. vi kan inte göra annat än att skratta och när jag kommer i blodiga mjukiskläder och ett upprivet knä till förfesten konstaterar vi att kvällen bara börjat!
som tur är var resten av kvällen mycket mycket lyckad, och tur nog över mina förväntningar som uppenbarligen var OBEFINTLIGA hhah
bilder från festen kommer sen, men tills vidare bjuder jag på ett litet sår. varning för ÄCKELPÄCKEL

Kommentarer
Postat av: Anonym

AH VIDRIGT!

2009-10-26 @ 17:12:17
Postat av: Marcus

Välkommen till lé skrubb-klubb! Asfalt är sååå hårt..aj som fan :O

2009-10-26 @ 23:08:42

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0