grannfejd

jag hatar våra nya grannar på bk4. egentligen flyttade dom hit för typ åtta år sedan men eftersom jag fortfarande aldrig har pratat med dom är dom fortfarande nya. JAG HATAR DOM. nu är ni säkert nyfikna på vad det är som driver mig till vansinne... och det är inte deras fula dotter som hoppas studsmatta 24/7 eller den fula morsan som inte hälsar när man går förbi henne. UTAN DET ÄR DEN JÄVLA MAKEN/PAPPA SOM LEKER MED SIN MOPED HELA TIDEN. från att han vaknar till att han somnar, står han där på uppfarten och MEKAR med den, GASAR, kör ett varv runt kvarteret, over and over HELA DAGARNA.

varför kan han inte bara ta moppen och köra upp den i röven?
HATE YOU


nu ringer jag aschberg

Kommentarer
Postat av: lissi

hahhhahahahahah den där pappajäveln är ju helt dum i huvet. en gång när jag gick hem från dig på typ NATTEN så såg jag att han satt i deras jävla BÅT som står i den där ställningen utanför gården, och bara liksom SATT där och tittade. så jävla äcklig hahahha sprang fan hem

2009-10-26 @ 01:14:17
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/
Postat av: nine at bk6

haha, ja hela den familjen är ju borta långt bakom flötet liksom!



2009-10-26 @ 19:08:05
URL: http://ettbushbarnsbekannelser.blogg.se/
Postat av: ems

JA FAN!! nina, vi måste göra en kupp mot dom. sprida lite falska rykten och DRIVA dom från bk innan dom DRIVER MIG TILL VANSINNE

2009-10-27 @ 11:12:51

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0