HALLOWEEN

låg just i min säng och kände som att någon iakttog mig, vände mig om och såg mamma stå med en varulvsmask helt stilla i dörren, blev rädd på riktigt, ba VAFAN äre där!!!!! nån såndär ful familjemedlem har jag ju faktiskt inte, och pappa är ju på jobbet

nu när vi ändå är inne på TEMA HALLOWEEN: jag vet inte vad jag ska göra på halloween? ska typ klä ut mig och mörda någon bara för stämningens skull
funderar på någon av dessa masker som nu mamma tagit fram till min förtjusning



ska fara med emma på ica och handla lite godis snart, men är så JÄVLA ful och äcklig, men mitt i depressionen så kom ju mamma med dessa bortglömda masker, BRILIJANT!!!!! då kan jag åka maskerad, blir kanske punkaren.. får se vilken som känns bäst för stunden


JAJJJAJJ här kommer mina roligaste halloween-minnen:
1: när jag emelie och paulina hatade en av paulinas grannar, en surtantjävel som jagade oss med bilen en gång. hursomhelst hade vi en gammal ful pumpa som vi gröpte ur, sen tog vi allt pumpakött och slafs och tömde det i hennes brevlåda, det där frös väl såklart fast i brevlådan och några dagar efter hade hon en ny, GRANNFEJDEN!!!!!

2. när några bus eller godis-barn plingade på dörren, och mamma tog på sig varulvsmasken och öppnade dörren och VRÅLADE för att skrämmas tillbaka. det roliga var att ungen blev hysteriskt jävla rädd och började gråta så hon fick ta av sig masken och krama och lugna pojkstackarn

DAGENS FRÅGA::: VAD SKA NI KLÄ UT ER TILL PÅ HALLOWEEN?????

Kommentarer
Postat av: ems

HAHAHAHHAAH jag älskar din mamma!!!!! ps så ska jag klä ut mig till hora.

2009-10-27 @ 19:54:58
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/
Postat av: Paulina

Haha vilka minnen! ;p



Förresten, kollade igenom lite bilder jag hade, hittade bildernas bild på dig! Ska he in den på datorn och skicka till dig!

2009-10-27 @ 23:07:30
Postat av: lisa

hahahahh ja det var tider! :D



äe fyfan vågar jag se? skicka!!

2009-10-27 @ 23:17:27
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ska klä ut mig! :D

2009-10-28 @ 01:34:09
Postat av: Anonym

oj

2009-10-28 @ 01:34:28
Postat av: Anonym

till en hmmm

2009-10-28 @ 01:35:07
Postat av: Anonym

vet inte :P /hälsningar aggronegern i new moon?

2009-10-28 @ 01:36:47

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0