headers genom TIDERNA

idag klagade mamma på våran blogg. hon var LESS på utseendet, käften mamma sluta kolla då! jag kan väl inte rå för att du har våran blogg som startsida, att du läser den 10 gånger om dagen, att du drömmer om den, att du tänker på den när du bajsar osv. DITT! EGET! FEL!
det är ju faktiskt jobbigt att meka på med sånt där! man får ju fan huvudvärk. fast HOPPSSS kom jag på att det är ju faktiskt jävligt kul att sitta och pilla så varför inte göra mamma min glad.. bloggen behövde kanske en makeover trots allt, man lessnar faktiskt fort! RAJT???

vi har ju haft ett par headers genom tiderna (hhahh rutinerade) så tänkte att ni kunde väl få se på alla gamlingar och se om ni kommer ihåg dom

jag ger eer.. DEBUTHEADERN


jag ger er.... PACMAN

jag ger er.... LEGO??

jag ger er.... ÖÖÖÖÖ den senaste


och här ger jag er den NYA, uuuUUUrläääcker som stefan skulle sagt



har även pillat på med lite andra smågrejer i bloggen som ni kanske ser, tyckte det blev ganska SWEET och vi gillr ju rosa??? YES WE DOOOOO hejdå hoppas ni är nöjda nu

Kommentarer
Postat av: ems

FAN VAD SNYGGT JAG ÄLSKAR DIG!! blir fan alldeles tårögd, fy fan. älskar att du har ändrat så man kan skiva med SMÅ bokstäver i rubrikerna (L)



trodde jag hade skrivit fel när jag kom in på blokken, DEN E LÄCKER

2009-10-17 @ 12:21:22
Postat av: MAMI

Jo just det! Jag har den inte som startsida,kollar högst en gång om dagen och allt det andra är bara en massa "bullshit".

2009-10-17 @ 18:45:33

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0