JUST JA..

har ju glömt bort att svara på FRÅGORNA.

Postat av: margit
varför är du så jävla ful?
svar: för jag tycker inte om att duscha

Postat av: marianne
varför luktar du så jävla illa?
svar: se ovanstående svar

Postat av: eivor
vad är det roligaste lisa har gjort??
svar: hahah fan lisa har gjort hur mycket roligt som helst. men om man ska göra en topplista
1. när hon kallade vår mattelärare kjell för farfar
2. när hon blottade sig för felicias farfar
3. när hon kallade en cp-skadad för BITCH
4. när hon laddade ner mangaporr istället för prison break
5. när hon spottade i anders låda på 360


Postat av: ester
vad vill du bli när du blir stor?
svar: större

Postat av: lisa
älskar du mig?
svar: väldi mycke :]

Postat av: Kurt-Greger
Vilken är din favoritspelare i Felix innebandylag? Du får inte ta KEKKE!
svar: hahah jävla idiotfråga.
1. varför får jag inte ta kekke?
2. vem ÄR kekke?
3. så klart är felix min favorit, pucko

Postat av: emilieeee
när vi ska vi göra något?????????????????????
svar: när du blir frisk gumman, är det svinis?

Postat av: Moa
Hur gick det till när du och felix blev ett par?
Bor ni tillsammans?
svar: hur det gick till? eee vi gick i samma klass på gymnasiet sen blev vi bara kär i varann. typ
och JA vi bor tillsammans, flyttade just in i en lägenhet på haga

Kommentarer
Postat av: lissi

men HAHAHHhahaha vad ska mamma tänka när hon läser det där om mig hahahah

2009-10-26 @ 01:15:32
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/
Postat av: Kurt-Greger

Kekke är den där dryga killen, därför får du inte ta han! Men Felix är min favoritspelare också, för han är så snabb. Jag brukar kalla han för Sixten för det rimmar på Blixten!

2009-10-26 @ 14:53:21
Postat av: ems

hahaha jag skrattar fan ihjäl mig

2009-10-26 @ 22:11:35
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0