kom heeem, vi börjar oooom igeeeeen

hubbabubba vad sentimental man kan bli på kvällen
JAG SAKNAR SAAAAAABEEN!!!!!! igår när jag kom hem var den..... borta
nu har vi haft dig i 4 månader, FYRA MÅNADER!!! FAatttA hur länge fyra månader är! du har ju blivit min lilla bäbis. jag har tagit med dig överallt, matat dig, duschat dig. du har varit världens bästa bäbis, LETT Å ELSKEE!

både jag mamma och emelie tror jag var lite småledsna när vi stod där i garaget och vaxade dig häromdagen för att göra dig fin innan du skulle hem igen

nu får jag bara vara med gamlee rallyvolvon igen, och det SUGER!!! det värsta är nog att jag inte kan lyssna sådär hög musik och tokköra längre. för radion funkar bara ibland, det suger
det suuuugeeeeeerrrrrr

miss jo saabis


Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0